Eiwitdieet schema

Een eiwitdieet wordt beschouwd als één van de meest effectieve en efficiënte systemen van voedsel – diëten voor gewichtsvermindering. Om met zo een dieet te beginnen heb je natuurlijk een goed en effectief eiwitdieet schema nodig, deze kan je hier vinden! Dit populaire dieet is ontworpen voor een actieve levensstijl. De effectiviteit van het eiwitdieet is het beste weergegeven met aanvullende trainingen in de gym / fitness, aerobics, vormgeving etc. minstens 3 keer per week. Naast het eiwitdieet voor 14 dagen omvat het ten minste 6 maaltijden per dag.

eiwitdieet schema voedsel

Eiwitdieet menu

Het menu van het eiwitdieet elimineert alle voedingsmiddelen die rijk zijn aan koolhydraten en beperkt de hoeveelheid vet. Deze producten hebben een hoog eiwitgehalte, samen met de groenten en vruchten die een bron van vezels, mineralen en essentiële vitaminen heeft.

Eiwit dieet gepresenteerd op afvallen-dieet-tips.nl de twee opties van het menu: 7 en 14 dagen. Efficiëntie en de gemiddelde calorie-inhoud van deze menu ‘ s zijn identiek, het enige verschil is de duur van het dieet.

aanbevelingen

Op het eiwit dieet bindend eenvoudige aanbevelingen:

• eet niet minder dan 6 keer per dag;
• alcohol tijdens het eiwit dieet is niet toegestaan;
• niet eten binnen 2-3 uur voor het slapen gaan;
• alle producten voor het dieet moeten een minimale vetgehalte hebben;
• u moet overdag tot 2 liter gewoon water drinken;

Het eiwit dieet menu kan worden aangepast naar uw wensen en voorkeuren op andere dagen, de dagelijkse calorie-inhoud moet niet meer dan 700 Calorieën zijn.

Menu eiwit dieet voor 14 dagen

Dag 1 (Maandag)

;
• Ontbijt: koffie of thee.
• Tweede Ontbijt: ei en koolsalade.
• Lunch: 100gram kipfilet, 100 gram rijst.
• Snack: 200 gram magere kwark.
• Diner: vis voor 100gram (Koolvis, schol, kabeljauw, tonijn) of met gestoomde groente salade (100gram).
• Meer dan 2 uur voor het slapen gaan: een glas tomatensap.

2 dagen dieet (dinsdag)

• Ontbijt: koffie of thee.
• Lunch: kool salade met doperwten 150 g koekje.
• Lunch: vis, gestoomd of gekookt en 150 gram, 100 gram rijst.
• Diner: groente salade (tomaten, komkommers, paprika ‘ s) in olijfolie.
• Diner: 200 g gekookte of gestoomde mager rundvlees.
• Voor het slapen gaan: een glas kefir.

Dag 3 (Woensdag)

• Ontbijt: koffie of thee.
Het tweede Ontbijt: een ei, een Appel of een sinaasappel of twee kiwi ‘ s.
• Diner: ei, 200 g wortel salade met olijfolie.
• Diner: groente salade 200 g (kool, wortel, paprika).
• Diner: 200 g gekookte of gestoomde mager rundvlees of kip, voor een paar.
• Voor het slapen gaan: thee of een Beker yoghurt.

Zo zou het dieet er uit kunnen zien, ben je er in geïnteresseerd geraakt?
Naam dan een kijkje op onze site waar het hele schema is uitgeschreven, speciaal voor jou!
Het volle eiwitdieet schema

eiwitdieet